DubbelDeks AggloRegiomaterieel (DD-AR)
Begin april 2020 kocht Strukon de DD-AR-stuurstandrijtuigen Bvk 270 7014 en Bvk 270 7039. Strukton wilde de rijtuigen voorzien van accu's waarmee hun 1824 of elektrische locomotieven konden rangeren zonder bovenleiding. Hiervoor bleken de rijtuigen echter ongeschikt en in maart 2025 werden ze verkocht aan Keolis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
   
Binnenkort volgen hier weer nieuwe foto's.
Blijf ons volgen!
De 1768 staat met DDM 7208 langs het perron van Zwolle tijdens de afscheidsrit van de DDM1 en de DD-AR. Rechts komt DD-AR 7335 met 1748 en de 7375 met de 1737 langs het perron te staan.
15 december 2019 © TreinenInNederland.nl
   
De 1768 staat met DDM 7208 langs het perron van Zwolle tijdens de afscheidsrit van de DDM1 en de DD-AR terwijl links DD-AR 7335 met 1748 en de 7375 met de 1737 langs het perron komen te staan.
15 december 2019 © TreinenInNederland.nl

DD-AR 7336 geduwd door 1732 komt station Dieren binnenrijden richting Wijchen. 10 oktober 2019. © TreinenInNederland.nl

.

   
DD-AR 7342 vertrekt met 1756 van Amersfoort.
21 juli 2019. © TreinenInNederland.nl
.
DD-AR 7337 komt met 1741, 1763 en DD-AR 7310 met gevarenlicht
langs de Lineas 2837 station Amersfoort binnengereden.
18 juli 2019. © TreinenInNederland.nl
   
DD-AR 7310 komt met 1763, 1741 en DD-AR 7337 station Amersfoort binnenrijden. 18 juli 2019. © TreinenInNederland.nl
DD-AR 7335 met achterop 1748 komt station Amersfoort binnengereden. 30 maart 2019. © TreinenInNederland.nl
   
Een DD-AR staat met een onbekende 1700 langs het perron van station Amersfoort. 30 maart 2019. © TreinenInNederland.nl
.
De VolkerRail 203-5 rijdt met een slooptransport bestaande uit DD-AR
en DDM rijtuigen door Houten Castellum. 18 juni 2019.
© TreinenInNederland.nl
   
De VolkerRail 203-5 rijdt met een slooptransport bestaande uit DD-AR
en DDM rijtuigen door Houten Castellum. 18 juni 2019.
© TreinenInNederland.nl
DD-AR met de 1748 rijdt als ledig materieel langs Houten Castellum.
19 maart 2019. © TreinenInNederland.nl

.
   
Met 175 Jaar Spoor was er een open dag in werkplaats Haarlem.
Op de foto staat dubbeldekkerbak 280 7508.
20 september 2014. © TreinenInNederland.nl
.

Met 175 Jaar Spoor was er een open dag in werkplaats Haarlem.
Op de foto staat een DD-AR stuurstandrijtuig die omgebouwd
zal worden tot een DDZ-stuurstandrijtuig.
20 september 2014. © TreinenInNederland.nl

   
Met 175 Jaar Spoor was er een open dag in werkplaats Haarlem.
Op de foto staat een DD-AR stuurstandrijtuig die omgebouwd
zal worden tot een DDZ-stuurstandrijtuig.
20 september 2014. © TreinenInNederland.nl

Een DD-AR te Amsterdam Centraal. 16 september 2011.
© TreinenInNederland.nl

.

   
De cabine van een DD-AR. © TreinenInNederland.nl
.
Een DD-AR stel wordt opgeduwd door een 1700 loc. Het stel is onderweg vanaf Purmerend naar Hoorn. © TreinenInNederland.nl
   
Een DD-AR stel in de werkplaats van Leidschendam.
© TreinenInNederland.nl
Een DD-AR stel bij vertrek uit station Purmerend Overwhere.
© TreinenInNederland.nl
   
Een DD-AR stel te Den Haag Centraal. © TreinenInNederland.nl
.
Een DD-AR stel is vanaf station Diemen onderweg naar station Weesp.
© TreinenInNederland.nl