Openbaar Vervoer Nieuws / OVnieuws.info |
|||||||||||
OVnieuws.info Index |
Goederenwagon staat in brand op de Kijfhoek |
||||||||||
Actueel OVnieuws | |||||||||||
Specials over het OV | 14-01-2011 / 22.40 uur / Updat 15-1 |
||||||||||
Ongevallen in het OV | |||||||||||
OV werkplaatsen | |||||||||||
175 jaar Spoorwegen | |||||||||||
Back to the 90's | |||||||||||
Reclame treinen / loc's | |||||||||||
Videoreportages | |||||||||||
Spoorbouwprojecten | |||||||||||
Spoorwegmuseum | |||||||||||
Foto's | |||||||||||
Busfoto's | De brandweer heeft de wagon gecontroleerd uit laten branden en de andere wagons hebben ze met zo veel mogelijk water koel gehouden. Even ontstond het gevaar dat andere wagons mogelijk konden gaan ontploffen. Hierop werden huizen in een straal van een kilometer rond het rangeerterrein ontruimd. De brand was om 10.00 uur nog steeds niet onder controle. De brandweer heeft nog geen sein "brandmeester" gegeven. Het treinverkeer tussen Rotterdam en Dordrecht is vrijdagavond stilgelegd. Vandaag rijden er nog steeds geen treinen langs De Kijfhoek wat voor reizigers een vertraging van ongeveer één uur opleverd. Ook werd vrijdagavond een deel van de A16 is afgesloten. Rond 02.15 uur werd de snelweg echter weer vrijgegeven. Fotoreportage: Sven van Beek / FlashPhoto.nl |
||||||||||
Metrofoto's | |||||||||||
Tramfoto's | |||||||||||
Treinenfoto's | |||||||||||
OV bedrijven | |||||||||||
Arriva | |||||||||||
BBA (voormalig) | |||||||||||
Breng | |||||||||||
Connexxion | |||||||||||
EBS | |||||||||||
GVB | |||||||||||
GVU | |||||||||||
Hermus | |||||||||||
HTM | |||||||||||
HTM-Buzz | |||||||||||
Limex (voormalig) | |||||||||||
Novio (voormalig) | |||||||||||
NS | |||||||||||
Qbuzz | |||||||||||
RET | |||||||||||
Stadsbus Maastricht (vm) | |||||||||||
Stadsvervoer Ned. (vm) | |||||||||||
Syntus | |||||||||||
Veolia | |||||||||||
Railbouw / onderhoud | |||||||||||
BAM | |||||||||||
Eurailscout | |||||||||||
Spitzke | |||||||||||
Strukton | |||||||||||
VolkerRail | |||||||||||
Contact | |||||||||||
Mail ons | |||||||||||