Openbaar Vervoer Nieuws / OVnieuws.info |
|||||||||||
OVnieuws.info Index |
Maurice Unck per 1 juni 2017 nieuwe directeur RET |
||||||||||
Actueel OVnieuws | |||||||||||
OV bedrijven | 22-02-2017 / 20.00 uur |
||||||||||
Railbouw / onderhoud | |||||||||||
Specials over het OV | |||||||||||
Ongevallen in het OV | |||||||||||
OV werkplaatsen | |||||||||||
Back to the 90's | |||||||||||
Reclame treinen / loc's | |||||||||||
Videoreportages | |||||||||||
Spoorbouwprojecten | |||||||||||
Spoorwegmusea | Ervaren OV-man Tineke Bahlmann, voorzitter Raad van Commissarissen van de RET is blij; ‘Pedro Peters laat de RET goed achter. De RET is een prachtig bedrijf met een sterke positie in de regio. Ik ben ervan overtuigd dat Maurice Unck, juist door zijn jarenlange ervaring in de OV-branche, de aangewezen persoon is om de RET te leiden’. Wethouder Adriaan Visser (o.a. Financiën en Organisatie) namens aandeelhouder gemeente Rotterdam: ‘Met Maurice Unck haalt de RET veel expertise in huis. Ik ben ervan overtuigd dat Maurice Unck een uitstekende opvolger zal zijn van Pedro Peters die we als stad buitengewoon erkentelijk zijn.’ Marc Rosier, portefeuillehouder Middelen van de Vervoersautoriteit MRDH: ‘De Metropoolregio bedankt Pedro Peters voor zijn inzet. Zijn opvolger Maurice Unck heb ik gesproken en zie ik als een vakman die de samenwerking opzoekt. We zien uit naar een hecht partnerschap waar de reiziger in onze regio nog beter van wordt.’ 12 jaar RET In de jaren dat Pedro Peters algemeen directeur was, is de RET omgevormd van gemeentelijk vervoerbedrijf naar een zelfstandige, marktconforme en klantgerichte organisatie, terwijl het voorzieningenniveau voor de reiziger juist toenam. De RET is financieel gezond en kent een prima klantwaardering. |
||||||||||
Goederentreinen.nl | |||||||||||
175 jaar Spoorwegen | |||||||||||
Foto's | |||||||||||
Busfoto's | |||||||||||
Metrofoto's | |||||||||||
Tramfoto's | |||||||||||
Treinenfoto's | |||||||||||
Contact | |||||||||||
Mail ons | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||