Openbaar Vervoer Nieuws / OVnieuws.info |
|||||||||||
OVnieuws.info Index |
Contant geld uit Arriva bussen per 1 januari 2018
|
||||||||||
Actueel OVnieuws | |||||||||||
OV bedrijven | 28-04-2016 / 10.00 uur Partijen zijn het er over eens dat deze maatregel met een grote mate van zorgvuldigheid uitgevoerd moet worden. |
||||||||||
Railbouw / onderhoud | |||||||||||
Specials over het OV | |||||||||||
Ongevallen in het OV | |||||||||||
OV werkplaatsen | |||||||||||
Back to the 90's | |||||||||||
Reclame treinen / loc's | |||||||||||
Videoreportages | |||||||||||
Spoorbouwprojecten | |||||||||||
Spoorwegmusea | Daarom gelden voor het niet meer accepteren van contant geld vanaf uiterlijk 1 januari 2018 de volgende drie voorwaarden: 1. Stabiele en goed functionerende techniek; 2. Overeenstemming met alle betrokken overheden; 3. Goed geïnformeerde reizigers. Maatregelen Tilburg Per 1 juli 2016 start de proef ‘Pinnen in de bus’ in Tilburg en ’s-Hertogenbosch. Onderdeel van deze proef is dat onder de eerder genoemde voorwaarden ernaar wordt gestreefd om per uiterlijk 1 oktober 2016 vanaf 19.00 uur geen contant geld meer te accepteren in de bussen van de stadsdienst Tilburg. Naast de proef ‘Pinnen in de bus’ is er een heel pakket aan maatregelen in voorbereiding om de hoeveelheid contant geld op de bussen op korte termijn verder te verminderen. Introductie van het C-team Het Arriva-plan ‘Veilig op weg naar cashloos betalen in onze voertuigen’ is volledig in lijn met de landelijke aanpak voor veilig betalen van de stads- en streekvervoerders. De ervaringen en bevindingen tijdens de uitrol van de maatregelen uit dit plan worden door Arriva actief gedeeld met collega-vervoerders zodat we aan dit probleem gezamenlijk zo goed mogelijk het hoofd kunnen bieden. |
||||||||||
Goederentreinen.nl | |||||||||||
175 jaar Spoorwegen | |||||||||||
Foto's | |||||||||||
Busfoto's | |||||||||||
Metrofoto's | |||||||||||
Tramfoto's | |||||||||||
Treinenfoto's | |||||||||||
Contact | |||||||||||
Mail ons | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||