Openbaar Vervoer Nieuws / OVnieuws.info |
|||||||||||
OVnieuws.info Index |
Nieuwe directeur ProRail richt zich op het goede |
||||||||||
Actueel OVnieuws | |||||||||||
OV bedrijven | 02-04-2015 / 09.20 uur Dat liet hij weten in een introductiefilmpje dat gisteren, op zijn eerste werkdag, door ProRail online is gezet. Voor zijn aanstelling bij ProRail werkte Eringa als bestuursvoorzitter van het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht en was daarvoor onder meer korpschef van de politie in Flevoland, regiodirecteur van de NS en gemeentesecretaris |
||||||||||
Railbouw / onderhoud | |||||||||||
Specials over het OV | |||||||||||
Ongevallen in het OV | |||||||||||
OV werkplaatsen | |||||||||||
Back to the 90's | |||||||||||
Reclame treinen / loc's | |||||||||||
Videoreportages | |||||||||||
Spoorbouwprojecten | |||||||||||
Spoorwegmusea | van Nijmegen. Vanuit zijn NS verleden is Eringa vooral geinteresseerd in de treinreiziger. "Het gaat erom dat de treinreiziger er op kan vertrouwen dat de trein goed rijdt. Maar daarnaast zijn er ook andere gebruikers op het spoor. Daarom vindt ik het ook minstens zo belangrijk dat goederenvervoerders ervaren dat het goed rijden is op het spoor." De eerste uitdaging van de nieuwe directeur is om een goed zicht te krijgen op de organisatie en de mensen. "Ik ga op zoek naar de succesfactoren die het kunnen maken dat het ProRail nog beter gaat worden dan op dit moment. " "Het kan bij een bedrijf een keer mis gaan. Het is dan belangrijk om snel op zoek te gaan naar wat er is mis gegaan, er ook in slaagt om het snel op te lossen en dat je de trein rijdende houdt. Eén van mijn motto's wordt: Hoe kunnen we voorkomen dat de trein stil komt te staan en dat die zo snel mogelijk weer op gang komt als het toch een keer gebeurd." |
||||||||||
Goederentreinen.nl | |||||||||||
175 jaar Spoorwegen | |||||||||||
Foto's | |||||||||||
Busfoto's | |||||||||||
Metrofoto's | |||||||||||
Tramfoto's | |||||||||||
Treinenfoto's | |||||||||||
Contact | |||||||||||
Mail ons | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||