Openbaar Vervoer Nieuws / OVnieuws.info |
|||||||||||
OVnieuws.info Index |
8 juli is laatste dag voor papieren treinkaartje |
||||||||||
Actueel OVnieuws | |||||||||||
OV bedrijven | 08-07-2014 / 17.30 uur UTRECHT - Vandaag is de laatste dag dat er een papieren treinkaartje kan worden gekocht. Vanaf morgen kan er alleen nog maar met de trein gereist worden met de OV-Chipkaart. Al veel treinreizigers reizen met de OV-chipkaart. Zo'n 2,5 miljoen reizigers en toeristen die maar incidenteel met de trein reizen krijgen vanaf morgen te maken met veranderingen. Die kunnen niet meer het 'normale' papieren |
||||||||||
Railbouw / onderhoud | |||||||||||
Ons eigen forum | |||||||||||
Specials over het OV | |||||||||||
Ongevallen in het OV | |||||||||||
OV werkplaatsen | |||||||||||
Back to the 90's | |||||||||||
Reclame treinen / loc's | |||||||||||
Videoreportages | |||||||||||
Spoorbouwprojecten | kaartje kopen maar moeten nu een eenmalige OV-Chipkaart kopen. Dit is een papierenkaart met een chip erin. Dit kaartje is ietsje dikker dan het oude papierentreinkaartje. Na het kopen van dit kaartje moet de reiziger zich bij een OV-Chippaaltje nog inchecken. Deze eenmalige OV-Chipkaartje is 1 euro duurder dan het oude papieren treinkaartje. De NS zet morgen extra personeel in om mensen te helpen met de nieuwe situatie. |
||||||||||
Spoorwegmusea | |||||||||||
Goederentreinen.nl | |||||||||||
175 jaar Spoorwegen | |||||||||||
Foto's | |||||||||||
Busfoto's | |||||||||||
Metrofoto's | |||||||||||
Tramfoto's | |||||||||||
Treinenfoto's | |||||||||||
Contact | |||||||||||
Mail ons | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||
. | |||||||||||